• Wpisów:120
  • Średnio co: 18 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 20:01
  • Licznik odwiedzin:26 296 / 2281 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Czasami musisz zniknąć. Odwrócić się na pięcie i zobaczyć świat bez niektórych osób. Jeśli ktoś Cie nie docenia, nie stój obok, nie uśmiechaj się jak w taniej produkcji i nie połykaj tłumionych łez, po prostu odejdź. Daj temu komuś szanse na zobaczenie życia bez Ciebie, bez twojego uśmiechu, humorków i ciągłych rozmów. Nabierz szacunku do samej siebie, nie pojaw się w tym samym miejscu co zawsze. Daj komuś szanse zatęsknić i pomyśleć, że lepiej umrzeć niż istnieć osobno :) So true :)
 

 
Jak sie zaczęło układać już sie musiało zjebać,norma:)
 

 
Chyba sie zakochałam... Na serio. Boje sie tego uczucia. Przez to co ostatnio sie wydarzyło nie potrafie nikomu zaufać. Choć tak bardzo go chce. Przepraszam, jestem beznadziejna.
  • awatar do krwi: Nie jesteś beznadziejna,to normalne uczucie... piosenka<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 

Ja już sobie wcale nie radze, serio.

  • awatar agaaaaaaax3: wiesz , sama miałam taki okres i to całkiem niedawno , już po prostu nic się nie liczyło , miałam totalnie w dupie wszystko i wszystkich , zaczęłam pić ... ale wyłącznie tylko dzięki jednej jedynej osobie nie pogrążyłam się całkowicie . tylko on (kumpel) wyciągnął do mnie rękę i dzięki niemu zaczęłam dostrzegać świat na nowo , zaczynał mieć znowu kolory , a teraz jest już po prostu pięknie ... i tak to jest , jeżeli ktoś lub coś kopie w dupę i upadasz , musisz podnieść głowę do góry i się nie poddawać , bo ktoś gdzieś na pewno cierpi razem z Tobą ...
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
  • awatar Kiss of Death . ! .: świetny wpis. *.* Hej ! Właśnie dodałam nowy rozdział (3) Byłoby mi miło gdybyś wpadła i przeczytała. Komentarz mile widziany. :) Pozdrawiam. ;*
  • awatar Czekoooladkaaa;*: Cudny blog ♥ Zapraszam do mnie ;* Pozdrawiam
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Znudziło mu się. Po prostu.
  • awatar Gość: Ale chyba to nie to jest to "życie", które-jak piszesz z boku-"dobrze znasz"?
  • awatar live forever ♥: Prawda. Zapraszam do mnie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

KOCHAM BARDZO ♥
 

 
Forever.
 

 
A jednak skrzywdziłeś...
 

 
W końcu dam radę. Muszę się przełamać.;c
 

 
Bo ja lubię do Ciebie pisać. Z różnych powodów. Między innymi dlatego, że chcę, żebyś wiedziała, że myślę o Tobie. To dość egoistyczna pobudka, ale nie mam zamiaru się jej wypierać. A myślę dużo i często. Właściwie myśli o Tobie towarzyszą mi w każdej sytuacji. I nie masz pojęcia, jak bardzo jest mi z tym dobrze. A przy okazji wymyślam różne rzeczy. Z którymi też przeważenie jest mi dobrze. Bo bardzo wysoko cenię fakt, że zaistniałaś w moim życiu. Ostatnio zresztą trudno używać słów takich jak „cenię”. Ostatnio czasami wydaje mi się, że słowa są za małe. Dlatego dziękuję Ci. Dziękuję Ci z całą powagą i nieuchronnym lekkim wzruszeniem za to, że jesteś. I że ja mogę być.
 

 
Chce żebyś był przy mnie nawet nie masz pojęcia jak sobie nie radzę z tym jebanym życiem. To dla mnie jakiś koszmar. Chce zasnąć i już się nie obudzić.
 

 
Płakać trzeba w spokoju. Tylko wtedy ma się z tego radość.
  • awatar Kiss of Death . ! .: OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak ja kocham ten serial !!!! to takie straszne jak ona ich wszystkich straciła ale chociaż dobrze, że Jeremy i Alaric wrócili... Damon nie . :(
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Są dni w których uczucia mogły by nie istnieć.
 

 
Chciał, aby tylko o nim myślała, gdy przeżywa radość, podejmuje decyzje, jest wzruszona lub rozmarzona. Żeby tylko o nim myślała, gdy słucha muzyki, która ją fascynuje, gdy śmieje się do łez z dowcipu lub płacze rozczulona w kinie. Chciał, aby o nim myślała, gdy wybiera bieliznę, szminkę, perfumy lub odcień farby do włosów. Żeby tylko o nim myślała na ulicy, gdy odwraca onieśmielona głowę na widok całującej się pary. Chciał być jej jedyną myślą rano, gdy się budzi, i wieczorem, gdy zasypia
 

 
Jesteś szczęśliwa! - krzyknęło złudzenie...
- Nie okłamuj jej...- szepnęło życie...
 

 
To co teraz napisze kieruje do dziewczyny która moje życie zamieniła w piekło. Nie będę podawała imienia myślę że sobie to sama przeczyta.
Zacznę od tego że zaraz pewnie będą hejty na asku od ciebie "o boże jaka ty jesteś pojebana" etc. wiesz co? teraz juz mnie to nie rusza. Mam gdzieś to co piszesz. Ale widzę że nie wiesz co to są uczucia. tak czytam twojego pingera i wiesz co? na nim pokazujesz jaka potrafisz być miła. A jednak? Nie nawidzisz mnie. Rozumiem nie każdy mnie musi lubić. Ale wiesz co jest najgorsze? Że przez ciebie straciłam przyjaciółkę. Nastawiasz przeciwko mnie wszystkich. Tobie by było miło jak byś siedziała cały czas w domu z myślą co mnie dziś spotka ile osób przejdzie obok i zacznie się śmiać..? Mów sobie dalej. Tylko czasami pomyśl jak bardzo ranisz innych swoim zachowaniem. Albo zakładasz stronki na których wyśmiewasz się ze mnie i podszywasz. To jest karalne wiesz? Ale ja nie jestem taka że pójdę i zgłoszę. Po piszesz i Ci się znudzi.
Nawet nie wiesz jak bardzo Cierpię.
Ale co cie to obchodzi.? przecież jak twoje koleżaneczki mnie nie lubią to musisz im się przypodobać. Niedługo już nie wytrzymam i sobie coś zrobie.
Mam nadzieje że kiedyś zmądrzejesz.
Pozdrawiam mojego wroga M.
Ala..